2016. szeptember 17., szombat

32 || Don't look back


Már pár napja április volt (pontosabban hétfő óta), így úgy gondoltam, hogy most már véglegesen is összeszedhetném a jövő héten tartandó Holmes Chapel-i napokon eléneklendő dalok listáját.
Még aznap, szerdán felhívott Mary, a főszervező, hogy egyeztessük az időpontokat. Csütörtökön kezdődnek a programok és egészen szombatig tart majd. Végül abban maradtunk, hogy pénteken hat órától hét óráig van egy blokkom. Ez pont tökéletes, mivel ekkor vannak a legtöbben. Ezért a szerdámat és a csütörtökömet nagyrészt arra szántam, hogy elmentem Michael-hez, akinek van egy otthoni stúdiója, hogy újabb feldolgozásokat és persze saját szerzeményeket vegyünk fel. Michael csinálta az eddigi videóimat is, amik kint vannak a Youtube csatornámon. Ezenkívül segített szórólapot is csinálni, amiben népszerűsítettük a zenémet. Elég profi módon összehoztuk mindössze két nap alatt. Michael szinte rögtön meg is vágta a hanganyagot, videoklip természetesen nincs hozzá, de még így is jó lett szerintem.
A két nap alatt persze próbáltam a lehető legjobban kizárni a külvilágot, mert Anthony rendkívül sokszor hívogatott, én azonban nem tudtam hogyan rázzam le őt. Ezért jókedvet vágva a dologhoz lelkiismeretesen visszahívtam őt, pedig egyáltalán nem akartam már vele beszélni. Az állandó hívogatása és szinte már zaklatása, annyira megfojtott, hogy egyszerűen csak ki akartam őt törölni mindenhonnan.
Harry pedig nem nagyon mutatkozott. Egyszer láttam őt közelről, amikor szombat este, elég későn értem haza Michael-től, ő pedig éppen akkor ment haza tőlünk.
- Ó, bocsi- hőköltem hátra, amikor ki akartam vágni az ajtót, viszont egyenesen orrba találtam vele őt.
- Semmi gáz- fogta az orrát- Vérzik?
- Nem- vizsgáltam meg alaposabban- Ne haragudj.
Majd szó nélkül kikerülve engem elviharzott. Én pedig csak álltam ott, földbe gyökerezett lábakkal, majd Joey jött oda hozzám.
- Gyere hugica- mondta, majd becsukta mögöttem az ajtót. Nem mondott semmit, de biztos, hogy haragudott rám még a Harry-s ügy miatt, amiért nem is tudtam ráneheztelni. Én is haragudtam magamra is, meg Harry-re is egy kicsit.
Péntek reggel teljesen normális 21 (lassan 22) évesként ébredtem, aztán a nyakamba szakadt egy csomó minden. Anyu megkért, hogy menjek el a boltba bevásárolni. Amivel még nem is lenne gond, de apu felajánlotta, hogy elkísér. Amivel szintén nem volt semmi probléma, de még nem tudtam kitalálni, hogy most milyen is a kapcsolatunk. Így hát elfogadtam és együtt ültünk be délelőtt apu fekete kocsijába. A kínos csendnek hamar véget vetett a rádióban felcsendülő History című dal, a One Direction-től. Hitetlenkedve átkapcsoltam egy másik adóra.
- Mesélj kincsem- mondta apu.
- Mit meséljek?- értetlenkedtem, pedig pontosan tudtam, hogy mire érti.
- Haroldról. Miért kapcsoltad át ezt a számot? Mi van most veletek?
- Nem szeretem ezt a számot és nem érdekel mi van velünk- rántottam meg a vállam, már túl gyanúsan.
- Nem áll neked jól a jéghercegnő szerep, kincsem- mosolygott apu, belőlem meg kiszakadt egyszerre minden, ami pár napja már felőrölt belülről. Apu pedig bólogatva hallgatott. Mindent elmondtam neki, amit csak lehetett. Muszáj volt végre kiadnom magamból és apa jó hallgatóságnak bizonyult. Habár néha ciccegett, néha pedig alig bírta visszatartani a kuncogását, megértő volt és még tanácsot is próbált adni.

- Kincsem. Te megpróbáltál mindent. Énekeltél neki, ő pedig azt mondta, hogy tutira elmegy Los Angelesbe. Innentől kezdve rajta áll, hogy mi a fontosabb neki. Ha LA-t választja, akkor így járt. Soha nem fogja megtudni, hogy miből maradt ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése